onsdag 28 april 2010

hard work work

Yes, jag går som sagt hotell och restauranglinjen som jag kanske nämn tidigare, och nu är vi på praktik som vi sak vara på i 5 veckor. Jag befinner mig på first hotel KArlshamn där jag jobbar och sliter dagligen.

Igår jobbade jag från 7-15 och det var en mycket trevlig dag tack vare mina kollegor. När jag kom hem bytte jag om tog mitt pick och pack för att sedan vandra upp till motiva och vädra fläsket. Jag gick hem och kastade mig på soffan där jag låg och läste lite teori tills min far kom hem. Nu för tiden övningskör jag en del så för i eran del bör ni hålla er inne.

Nu är klockan 13.11 och jag sitter nyduschad och lyssnar på MTV download chart. Idag börjar jag 14.30 och slutar 22.30 helt okej när man jobbar med trevligt folk, dessvärre missar jag greys :(
Nej nu ska jag göra mig i ordning och försöka fixa mig så jag ser hyffsad ut så jag kan lämna lägenheten och bege mig till mina kära gäster.

OVER and OUT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar